Lave jeg skam savn en virksomhed licens og skatte-ID?

Jeg har fået en hel del e-mails for nylig fra ebusiness ejere, der synes at tro, at bare fordi deres forretning foregår online eller fra komfort hjem, at de regler og bestemmelser, der regulerer mursten og mørtel virksomhederne ikke gælder for dem.

Ebusiness spørgsmål jeg får oftest indebærer ikke opbygning af hjemmesider eller gennemføre e-handel.

De er flere hvad jeg kalder “gør jeg virkelig har” linjen til i spørgsmål, som f.eks:

“Jeg virkelig nødt til at få en erhvervslicens?”

“Jeg virkelig nødt til at få et ID-nummer?”

“Jeg virkelig nødt til at betale skat af indkomst fra min hjemmeside?”

Ja, ja, og ja.

Behøver jeg virkelig at få en virksomhed licens? Dette er et krav, at mange ebusiness iværksættere tror de kan nederdel fordi de ikke har en mursten og mørtel etablering.

Undskyld Charlie. Opererer en ebusiness ud af dit kontor eller dit hjem får ikke du ud af kniben når det kommer til licensering.

Afhængigt af din placering kan du har brug for en by og amt licens.

Heldigvis, sådanne licenser er relativt let at opnå og er ikke dyre. For lokale licenskrav, kontakt din by eller amt offentlige kontorer.

Hjem virksomheder er også underlagt zoneinddeling love, der regulerer hvordan ejendom kan bruges og kan begrænse forskellige aktiviteter. Du bør tjekke lokale zoneinddeling krav og ejendom pagter.

Du kan finde disse oplysninger ved Courthouse eller ved at ringe til din lokale licens afdeling.

Legalities til side, er den bedste grund til at få en virksomhed licens gør det muligt at konfigurere en business bank konto bruger hvad der kaldes en DBA.

“DBA” står for “doing business as.”

En DBA er et andet navn, som du bruger i driften af din virksomhed i stedet for dit personlige navn. For eksempel dit navn muligvis Joe Jones, men du kan bruge “Jones Internet Services” som din virksomhedsnavn. At have en erhvervslicens vil giver dig mulighed at oprette en virksomhedskonto og få checks udskrives med dit firmanavn, at give dig, at alle vigtige luft af professionalisme, at mange ebusinesses mangler.

Behøver jeg virkelig at få et ID-nummer? Online virksomheder med en fysisk tilstedeværelse, eller nexus, i en stat er forpligtet til at indsamle og rapportere afgifter på salg af afgiftspligtige varer til kunder bor i den samme stat.

For eksempel, hvis din online-forretning er baseret i Californien, skal du indsamle og rapportere moms stammer fra kolleger californierne gør køb på dit websted.

Derfor skal du have et ID-nummer, hvis du sælger afgiftspligtige varer (de fleste tjenester ikke beskattes).

At få et ID-nummer er normalt en enkel proces med udfyldning af en formular og betale en nominel gebyr. Du vil fil kvartalsrapporter og Remitter omsætningsafgift, der forfalder.

Et ord af advarsel: mange iværksættere har fået sig ind i dybe problemer, fordi de har ment for at tilbringe den moms, de havde indsamlet i stedet for at sende det til Onkel Sam. Dette kan betyde døden for at din virksomhed og fængsel tid for dig. Mange gange denne fejl er uskyldigt lavet når en virksomhedsejer comingles midler indsamlet som moms med deres normale virksomhed checkkonto.

Ã…bne en særskilt bankkonto og depositum moms midler på kontoen og ikke røre det, indtil tid kommer til at sende penge med kvartalsrapporten.

Behøver jeg at betale skat af indkomst fra min hjemmeside? Vi har talt om dette før og svaret er stadig den samme: bare fordi din indkomst er afledt fra en ebusiness betyder, at indkomsten ikke er afgiftspligtige.

Det er ikke manna fra himlen. Det er indkomst så rapportere det.

Punkt at huske er dette: “e” på forsiden af “e-business” står ikke for “skattefritagne.”

I øjnene af loven er din ebusiness modtagelige for de samme love og regler, der styrer hjørne mor og pop, så sørg for du drive din forretning som sådan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *